Bridgestone bir kez daha ‘yolları açacak’


Daha önce “Farım da Hep Açık Yolum” da diyen Bridgestone, bu kez “Yola Güvenli Çık, Yolun Hep Açık” diyecek. Bridgestone, bu yeni projesini geçtiğimiz günlerde Sabancı Holding CEO’su Ahmet Dördüncü, Brisa Bridgestone Genel Müdürü Hakan Bayman ve Formula 1 Scuderia Ferrari Pilotu Felipe Massa’nın katıldıkları basın toplantısıyla tanıttı.

Her saat 30, her gün ise 700 kazanın gerçekleştiği Türkiye’de sürücülere güvenlikle ilgili mesajlar vermeyi amaçlayan kampanya, emniyet kemerleri, çocuk koltuğu, koltuk başlıkları ve lastikler konusunda bilgilendirmeler yapacak. İlk etapta İstanbul, Ankara ve İzmir’de ilkokullara, 18-35 yaş arasındaki gençlere ve araç sürücülerine ulaşmayı hedefleyen projeyle, 400 bin ilköğretim öğrencisi, 350 bin araç sürücüsü ve 250 bin üniversite öğrencisi bilgilendirilecek.
Projenin ilköğretim çağındaki çocuklara yönelik olan bölümünde, gezici tiyatro tarafından bilgilendirici bir oyun sergilenecek. Projenin 18-35 yaşa yönelik kısmındaysa özellikle üniversite öğrencileri hedefleniyor. Bu çerçevede de kısa film yarışması, sosyal ağlarda paylaşım, güvenli sürüşle ilgili bilinci artırmak için üniversiteliler ve kalabalık sürücü gruplarına yıl boyu “Güvenli Sürüş Teknikleri Eğitimi” verilmesi gibi etkinlikler düzenlenecek.
Araç kullanıcılarına yönelik olarak da Türkiye genelinde lastik diş derinliği ve basınç ölçümleri yapılarak sürücülere bilgilendirici kartlar verilecek.
Related Posts with Thumbnails